niedziela, 11 maja 2014

Zaufanie.. czy miłość?

Dzień dobry! :)
Dziękuję za wszystkie komentarze, według polecenia zmieniłam czcionkę :) Mam nadzieję, że będzie Wam się lepiej czytało! :D
Powracając do tematu co jest ważniejsze w związku miłość czy zaufanie? 
Myślę, że oby dwie rzeczy są w związku ważne. Według mnie jednak troszkę przeważa zaufanie. Wiem, większość z Was powie, że przecież miłość jest ważna i bla bla bla :p Tak jest ważna, ale bez zaufania ten związek nie ma sensu. Jak można być z kimś kto na każdym kroku cię sprawdza i wypytuje o byle co?.. potrafilibyście tak żyć? Ja bym nie potrafiła :) Bez miłości związek też nie ma sensu. Zdarzają się takie związki, ale one nie mają sensu.. Tacy ludzie można powiedzieć, że się męczą w tym związku, bo znając życie nie chcą zranić tej drugiej osoby...
I tak nadal upieram się przy zaufaniu! :)


A dla Was co jest ważniejsze, zaufanie czy miłość?
A może jeszcze coś innego?

2 komentarze:

  1. Śliczny obrazek, moim zdaniem obie te rzeczy są bardzo ważne, bo bez jednej i drugiej związek nie istnieje ;) http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie miłośc i zaufanie idą w parze, bez zaufania nie ma miłości
    http://alexeiworldx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nawet ten najkrótszy. ♥ Każda opinia - dobra, czy zła - jest motywacją do dalszego pisania, jak i poprawy na lepsze, mam nadzieję :)

Z góry dziękuję :*