sobota, 19 lipca 2014

15 Day Blog Challenge - Dzień 2. - 30 faktów o tobie.

Cześć! ♥
Kolejny dzień z serii 15DBC ;)
Wiem, że późno, ale mam gości, poza tym niedawno wróciłam znad morza => Hmm.. Nic więcej chyba do powiedzenia nie mam więc oto pytanie :)
Temat na dzisiaj to...

30 Faktów O Tobie.
1. Nie zdradzę imienia, przynajmniej na razie ;)
2. Mam młodszego brata ♥
3. Ale zawsze chciałam mieć starszego. (nie, wcale nie dlatego, że by przyprowadzał starszych kolegów xd )
4. Mam konto na: ask, twitter, facebook, instagram, google, iSing, kraokeparty, we♥it, o2 i wiele innych ;p
5. Chcę być kryminologiem, psychologiem, aktorką, piosenkarką, adwokatem :3
6. Mam klaustrofobie i chorobę morską. ;/
7. Nienawidzę latać samolotem i pływać statkiem ;|
8. Lubię grać w siatkę i pływać =>
9. Często piszę i mówię "he" na końcu zdań ;)
10. Wiele moich znajomych mówi, że 'ughh' jest irytujące, he =)
11. Uwielbiam czytać ask'a @SwagMaster6123 ;>
12. Od niego się nauczyłam tego 'he' xd
13. Byłam w Turcji, objechałam całą Anglię, oprócz Londynu, jeszcze w Litwie na koloniach i w tym roku w Czechach na wycieczce szkolnej ^^
14. Avril Lavigne i Kamil Bednarek to moi idole ♥ ☺
15. Nie lubię monotonności :/
16. chcę nauczyć się grać na pianinie, perkusji, saksofonie, basie haha :D
17. Kocham dready. Podobają mi się. Uwielbiam je! Będę kiedyś mieć, he ;>
18. Nienawidzę jak ktoś mówi, że dread'ów się nie myje itp.
19. Nie lubię jak ludzie żyją stereotypami -.-
20. Zawsze jestem sobą, he :D
21. Szczerość to nie chamstwo. A wszyscy mówią że jestem chamska ;-;
22. Mam 166 cm i 46 kg. wiem, dużo. ughh ;/
23. Byłam na koncercie Kamila Bednarka, Dżemu i na Sylwestrowej Mocy Przebojów. ;>
24. Śmieszą mnie niektóre związki 13-latków.
25. Ostatnio miałam sesję fotograficzną.. ;)
26. Moje ulubione piosenki na ten moment to:




27. Nie lubię ryb, fuuj. haha ;)
28. Lubię pisać opowiadania. Może kiedyś coś tu wstawię, jakiś fragment :p
29. Jestem Little Black Star.
30. Nie rozumiem i nienawidzę osób, które odbierają innym życie. Za kogo oni się uważają, żeby odbierać innym najcenniejszy dar jaki mogli dostać? życie.



Dobranoc! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, nawet ten najkrótszy. ♥ Każda opinia - dobra, czy zła - jest motywacją do dalszego pisania, jak i poprawy na lepsze, mam nadzieję :)

Z góry dziękuję :*