niedziela, 20 lipca 2014

15 Day Blog Challenge - Dzień 3. - Idealny dzień.

Dobry Wieczór! ☺
Dzisiaj znowu dodaję wieczorem, ponieważ pojechaliśmy na plaże, a później zrobiliśmy grilla na działce :) Właśnie wróciłam z rolek. Ciacho i ciepła herbatka w dłoń! i piszę ;)
* Trochę będę fantazjować, w końcu to miał być mój idealny dzień, a taki nigdy się nie zdarzy, czyż nie?

Dzień nr 3! :)

Hmm.. Na początek myślę, że chciałabym, aby obudził mnie sms "Dzień Dobry ♥ " od ukochanej osoby. Śniadanie do łóżka, he => Później pojechać na koncert Avril Lavigne i Kamila Bednarka ♥ Tam porozmawiać z nimi, porobić zdjęcia i takie tam ;) Na ulicy 'przypadkowo' natknąć się na Jennifer Lawrence, zjeść z nią obiad. Później spotkać się ze znajomymi i dowiedzieć się od pewnego chłopaka, że czuje to samo co ja do niego haha, takie marzenia, he ☻ Na wieczór bym przeczytała "Igrzyska Śmierci: Kosogłos" i skończyłyby się na tym, że Gale i Katniss byliby wreszcie razem :c Kolacja byłaby normalna. Poszłabym do łóżka szczęśliwa i nagle w okno zapukałby mój ukochany, który chciał mki 'tylko' powiedzieć dobranoc. Położyłabym się do łóżka i zasypiając myślałabym o całym dniu.
Tak, o to byłby mój idealny dzień. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, nawet ten najkrótszy. ♥ Każda opinia - dobra, czy zła - jest motywacją do dalszego pisania, jak i poprawy na lepsze, mam nadzieję :)

Z góry dziękuję :*