piątek, 16 maja 2014

Moi idole od A do Z.

Dzień Doberek! ♥ :3
Taka piękna pogoda, że aż żal gdzieś nie wyjść :) Tak więc i ja niej korzystam i dzisiaj jadę do Gdyni ^^ Ale wcześniej napiszę Wam coś o moich idolach. To oni byli ze mną w tych najtrudniejszych chwilach, mimo, że tak na prawdę mnie nie znają, i tylko raz widzieli to mam w nich ogromne oparcie. To dzięki nim uśmiecham się w najtrudniejszych chwilach ♥ To im właśnie zawdzięczam najwięcej. To dzięki nim życie jest lepsze ♥♥♥
A oto oni:

Proszę państwa! Oto najlepszy, najwspanialszy i najbardziej pozytywny człowiek na świecie..
Mam zaszczyt przedstawić Wam..... Kamila Bednarka! ♥
Nie mogę nie wspomnieć jeszcze o całym zespole "BEDNAREK" ♥



Kamil Bednarek urodził się 10.05.1991 r. we Wrocławiu! :) Mieszka w Lipkach, nieopodal Brzegu ;] Jego kariera zaczęła się wraz z pierwszym odcinkiem programu "Mam Talent", do którego -jak sam opowiadał - trafił zupełnie przypadkiem, po imprezie u kumpla. Jeszcze wtedy nikt nie wiedział, że dzięki temu zupełnie przypadkowemu występowi osiągnie tyle co ma teraz :3 "Mam Talent" nie skończył się do końca po mojej myśli, ponieważ zajął II miejsce, jednak i tak jest to świetny wynik ;> Jego osiągnięcia nie skończyły się na tym. Niedługo po tym został zaproszony do "Bitwy na głosy", którą, wraz ze swoją 16-osobową drużyną, wygrał! :) Pieniądze przeznaczył na szczytny cel - dla fundacji "Rozwój" w Brzegu ;)) Nie dalej niż pół roku temu w MTV EMA przeszedł etap "Najlepszy wykonawca Polski" oraz "Najlepszy wykonawca środkowoeuropejski". Niestety nie dał rady w ostatecznej walce w której brał udział również Justin Bieber i One Direction. ;) Wydał 3 płyty i jeden suplement. Był na Woodstockowej scenie, z której właśnie jest w sprzedaży CD ;D Bardzo chcę je mieć, chociaż wiem, że to nie to samo co tam być :/ Po za tym, Kamil ma siostrę Kornelię ( która była z nim chyba od 3 odc. w Bitwie na głosy ) oraz brata Konrada ;3 Kamila i jego zespół BEDNAREK widziałam tylko raz 18.10.2013 r. na koncercie w Sopocie ♥ Dostałam Jego autograf, i wspaniałe wspomnienia! :* Myślę, że to wszystko co powinniście wiedzieć ^^
"Gdybym znał receptę na szczęście, wypisałbym ją każdemu" ~K.B. ♥





Kolejna osoba, która zawsze była ze mną, pomimo tego, że o tym nie wiedziała jest, była i zawsze będzie piękna i młoda...
Avril Lavigne! ♥



Avril Lavigne (w sumie Avril Ramona Lavigne ;> ) urodziła się 27.09.1987 r. w Balleville. Wystąpiła w kilku filmach tj. Drapieżnik czy Sabrina, nastoletnia czarownica. ;) Podkładała też głos postaci w "Skok przez płot". Wydała 5 płyt, które zrobiły wielką furorę na całym świecie! :D Poza tym jej kolejna trasa koncertowa rozpoczęła się 31 stycznia tego roku :> Dzięki wygranej pewnego konkursu radiowego w 1999 r. została zauważona w show-biznesie :] 
Obecnie jest w związku małżeńskim z Chadem Kroegerem. Ma siostrę Michelle oraz brata Matthew. Oczekuję jej koncertu w Polsce i mam wielką nadzieję, że będzie on podczas jej obecnej trasy! :) 


"Ja nie komplikuję spraw. Chłopaki je komplikują. Życie je komplikuje." ~A.L.





Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam opowieścią o życiu moich idoli ♥ Bardzo ich uwielbiam, i nie mogę się doczekać konfrontacji z nimi ♥ :3 

A kim są Wasi idole? Jacy są? Opowiadajcie! :)

1 komentarz:

  1. Też bardzo lubię Kamila Bednarka ! :)

    Zapraszam na naszego bloga ! Prowadzę go wraz z przyjaciółkami!
    http://best-bands-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nawet ten najkrótszy. ♥ Każda opinia - dobra, czy zła - jest motywacją do dalszego pisania, jak i poprawy na lepsze, mam nadzieję :)

Z góry dziękuję :*