środa, 4 czerwca 2014

Szybko, sprawnie i na temat.

Cześć!
Musicie mi wybaczyć moją nieobecność, ale byłam na wycieczce w Pradze, a poza tym to jest koniec roku trzeba jakoś napisać ostatnie sprawdziany i poprawić :p Ją mam do napisania dwa sprawdziany z historii dzisiaj napisałam z matmy. I muszę się pochwalić  że dostałam piateczkę! <3 no i jesszcze pozostały dwie kartkowki i sprawdzian x przyrody. Ewentualnie jeszcze sprawdzian z Angielskiego :o masakra jakaś.
Właśnie wróciłam z kina i uczę się do przeraźliwej, strasznej, okropnej... HISTORII :( Także jeżeli ktoś che, i lubi to zapraszam do mnie na korepetycje xd 
Hmm. Właśnie sobie uświadomiłam, że do wakaacji zostały tylko trzy tygodnie! Wyobrażacie to sobie?! Trzy tygodnie męki. Ehh :/ Nie jest ta wiadomosc nie jest smutna, ale nie wesoła. Z jednej strony nareszcie wakacje, a z drugiej ostatnie dni z moją klasą. W końcu już kończę ta szkołę :'(
A wy kinczycie szkołę? Napiszcie swój najlepszy moment spędzony z klasa, niech wiedzą jak bardzo ich kochacie . Chyba, że nie lubicie swojej klasy,   to napiszcie dlaczego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, nawet ten najkrótszy. ♥ Każda opinia - dobra, czy zła - jest motywacją do dalszego pisania, jak i poprawy na lepsze, mam nadzieję :)

Z góry dziękuję :*