sobota, 14 czerwca 2014

~♥~ "Zabłądziłam" ~♥~

Dobry Wieczór! :)
Dzisiaj przychodzę do Was ze świetną książką, jaką jest "Zabłądziłam".
Od dawien dawnaa nie czytałam ciekawszej książki :) Opisuje życie nastolatków w naszych czasach, i problemach, z którymi najczęściej nie dają sobie rady.

*

**


No tak, jak już wspominałam nigdy nie czytałam lepszej książki. Dostałam ją w piątek a w niedziele już ją skończyłam. Aż sama sobie nie wierzyłam :) 
Książka ta opowiada o historii dziewczyny - Mai, która w swoim życiu przeżyła dużo m.in. samobójstwo siostry i obojętność matki. Pewnego dnia poznaje o dwa lata starszego Alka. Alek jest imprezowym chłopakiem, który lubi dużo wypić i być w centrum uwagi, natomiast Maja nie chodzi na imprezy, nie pije, ani nie ma przyjaciół. Pomimo tych przeciwieństw, podczas jednej z wycieczek, zbliżają się do siebie. Bardzo szybko się zakochują. Wkrótce okazuje się, że łączy ich nie tylko miłość. Jednak i tak wszystko się zmienia, gdy dziewczyna dowiaduje się o obietnicy Alka, która mówi, że Alek kiedy tylko skończy 18 lat musi wyjechać do Holandii do ojca. Czy przetrwają rozstanie? Czy honor Alka pozwoli im być razem? Jaka niespodzianka czekać będzie na Alka, gdy przyjedzie na święta? Tego dowiecie się, gdy przeczytacie książkę :D Jedyne co mi się nie podoba w tej książce to koniec. Jest niepewny, trzeba się go domyślić :/ Ale książka, jest świetna! Uważam, że tą książkę nie tylko powinna przeczytać młodzież, ale i rodzice, żeby zobaczyli jak ich dzieci wszystko przeżywają, jak starają sobie radzić z problemami i czasem jak bardzzo wołają o pomoc. No to co? nie pozostaje mi nic innego jak polecić Wam ją :D

Tutaj macie jeszcze parę profesjonalnych recenzji tej książki ;> 
->  LubimyCzytać "Zabłądziłam (bardziej dyskusja na jej temat i opis)

Mam nadzieję, że skusicie się na tą książkę :) 


*Możecie ją znaleźć w empiku, tak jak ja to zrobiłam, ale może być w bibliotece, nie sprawdzałam :) 
** Na zdjęciu jestem ja. Tak miałam nie pokazywać siebie, ale zmieniam. Nie pokażę swojej twarzy. ;p




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, nawet ten najkrótszy. ♥ Każda opinia - dobra, czy zła - jest motywacją do dalszego pisania, jak i poprawy na lepsze, mam nadzieję :)

Z góry dziękuję :*