poniedziałek, 23 czerwca 2014

D.I.Y. ~♥~Omlety na śniadanie~♥~

Siema! :D
Dzisiaj to ja zaserwowałam wszystkim śniadanie, jakim były omlety na słodko. Są banalne, a do tego - smaczne :) Postanowiłam podzielić się z Wami tym przepisem ;))

Musicie przygotować:
(na jedną porcję, ja robiłam 6 więc razy 6 ;p )

  • 2 jajka
  • 2 łyżki mąki *pszennej*
  • 2 łyżki cukru
  • 2 łyżki mleka
  • szczypta soli
  • masło do smażenia
  • "Dodatki" : Ja zrobiłam z truskawkami i bitą śmietaną, ale to już zależy od Waszych upodobań :")

Jak przygotować? To proste!

  1.  Najpierw ubij białka jajek ze szczyptą soli :)
  2. Ubiłeś? To teraz delikatnie mieszając dodaj: mąkę, ... cukier, ....żółtka jajek i ... mleko.
  3. Dodane? Wymieszane? To teraz weź patelnię i rozgrzej ją.
  4. Myślę, że już rozgrzałeś. W takim razie na tej rozgrzanej patelni rozpuść masło i wlej tam tą masę, którą zrobiłeś tak zwaną "masę jajeczną" :) I smaż to teraz przez parę minut (ok. 2-3 wystarczy). Dopóki spód się nie zetnie.
  5. Jeżeli już się ściął to (najłatwiej) zsuń to na pokrywkę od dość dużego garnka i przewróć na drugą stronę na patelnię. Podsmaż, tak jak poprzednio :) 
  6. Zdejmij omlet z patelni na talerz, dodaj dodatki i Voilà :D
  7. Życzę smaczengo! :)

3 komentarze:

  1. Nominowałam cię do LBA, więcej informacji na moim blogu :)
    http://alexeiworldx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do LBA, więcej informacji na moim blogu :3
    http://olissalexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro spróbuję na śniadanie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nawet ten najkrótszy. ♥ Każda opinia - dobra, czy zła - jest motywacją do dalszego pisania, jak i poprawy na lepsze, mam nadzieję :)

Z góry dziękuję :*