wtorek, 8 lipca 2014

LBA ~ Liebster Blog Award ~

Cześć! :) Dzisiaj przychodzę do Was z.. nominacją do LBA :) Nie było mnie dłuugo, myślę, że rozumiecie, wyjazdy, koniec roku, który strasznie przeżyłam, napiszę o tym w następnym poście. Wracając, bardzo się zdziwiłam, moja pierwsza myśl to 'wow, ktoś pomyślał o moim blogu, może coś znaczę..' . Nominację dostałam od dwóch świetnych osóbek mianowicie od Alexei ♥ oraz Oliss ♥ straasznie Wam dziękuję :* Jesteście najlepsze! :)

O co w tym chodzi?
'Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za «dobrze wykonaną robotę». Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.'




Moje odpowiedzi na pytania Alexei

1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Hmm.. Ciężko stwierdzić :) Myślę, że to gdzieś we mnie tkwiło od dawna, i to ja sama siebie skłoniłam do podjęcia takiej a nie innej decyzji :)

2. Czy masz wokół siebie osoby z pozytywnym nastawieniem do świata, życia?
Tak, jest ich dużo, ale są też osoby, które borykają się z różnymi problemami i ciężko jest im myśleć pozytywnie. Staram się do takich osób podchodzić z uśmiechem, każdy zły ruch, może ich stoczyć z powrotem na dno.

3. Twoje ulubione miejsce na świecie.
U mojej babci na Kujawach. Mieszkają na wsi, uwielbiam tam przyjeżdżać, uwielbiam ciszę tam panującą i powietrze, które jeszcze nie zostało skażone przez spaliny itp. Tam po prostu wracam do życia :)

4. Co robisz żeby jak najszybciej poprawić sobie humor?
To samo co zapewne miliony innych osób - słuchawki w uszy i do przodu! :) Czasami też przypominam sobie radosne momenty, do których chciałabym wrócić i  je powtórzyć :D

5. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
Tak właściwie to słucham prawie wszystkiego. Przede wszystkim reggae i pop'u, ale mając za idolkę Avril wchodzę też w rock. Czasem i rap jest dobry ;) Tak więc wszystko co wpadnie w ucho, jest dobre ;>

6. Jeśli miałabyś szansę zamienić się z dowolną osobą na świecie życiem, zrobiłabyś to?
Zdecydowanie tak, ale na dzień lub dwa. :)

7. Jak wygląda Twój idealny dzień?
Nie mam idealnych dni. Myślę, jednak, że byłby on spędzony z przyjaciółmi ;)

8. Wolisz morze czy góry?
Mieszkam nad morzem, a w górach nigdy nie byłam. Ciężko mi obiektywnie na to spojrzeć. Chyba wybiorę morze, bo nie kręcą mnie wędrówki po górach, a pływanie uwielbiam :D

9. Jaka piosenka opisuje twój dzisiejszy humor?
Tutaj muszę się porządnie zastanowić, jak się dziś czuję haha ;D Chodź ucieknijmy myślę, że jest odpowiednia. Trzeba jej kilka razy posłuchać, żeby zrozumieć sens jaki Kamil w niej przekazuje, nie mówiąc już o teledysku... :)

10. Co byś teraz powiedziała młodszej sobie?
Hmm... Kiedy będziesz miała okazję, nie przegap jej. Pewnie bym wtedy nie zrozumiała, ja teraz rozumiem...

11. Jaki jest twój ulubiony cytat?
Chyba najtrudniejsze pytanie ;/ Ciężko mi wybrać ulubiony, więc dam kilka:
~'Szukam siebie w sobie i nie mogę znaleźć. Gdzie jest ten dzieciak, który miał w sobie wiarę? Gdzie jest ten uśmiech, który pocieszał innych? I gdzie ten charakter, który zawsze był silny?'
~'Istnieć nie znaczy żyć' [Igor Herbut]
~'Nie żyję w przyszłości ani w przeszłości. Dla mnie liczy się tylko teraz i nic więcej. Jeżeli uda Ci się kiedyś trwać w teraźniejszości staniesz się szczęśliwym człowiekiem.' [P. Coelho]


To takie pierwsze, które wpadły mi do głowy :)

Moje odpowiedzi na pytania Oliss

1. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
Myślę, że po prostu chciałam mieć coś swojego. Coś, na czym mogłabym być doceniona, za to co robię ;) Za prawdziwą mnie, żebym mogła się sobą podzielić z innymi ;> Wiem, dziwnie to brzmi, ale tak jest ;)

2. Co inspiruje Cię do pisania?
Życie. Uśmiech drugiego człowieka, tumblr, we♥it itd. :)

3. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Zielony - kolor nadziei. :)

4. Masz ulubiony film? Jak tak, to jaki?
Ciężko mi wybrać ulubiony... Myślę, że 'Ostatnia piosenka', 'Trzy Metry Nad Niebem' i 'Igrzyska Śmierci' zasługują na to miano ;)

5. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Nie mam ulubionej, każda ma w sobie coś.. wyjątkowego :) Każda jest najlepsza! :D

6. Masz swój autorytet? Jak tak to kto nim jest?
Kamil Bednarek i Avril Lavigne. :) Zarażają energią na koncertach, pomagają mi żyć ;> Ale nadal i tak staram się na nikim nie wzorować, być prawdziwą mną. Oni są tylko oparciem, w tym co robię :) Jakby.. mentorami ;))

7. Czym się interesujesz?
Żeby nie przesadzić... Interesuję się prawie wszystkim. Konie, muzyka, śpiew, gitara (dwie godziny później) taniec, rysowanie, motory, fotografia... Nie umiem tego wszystkiego wymienić :p

8. Co musi mieć blog abyś go czytała?
Nie wiem, nie mam pojęcia co zależy od tego czy czytam dany blog, czy nie ;p Jednak jeżeli chodzi o opowiadania to musi mieć ciekawe... streszczenie ;p

9. Jak się odstresujesz?
Herbata, muzyka, balkon, wieczór. Nic więcej mi nie trzeba :)

10. Opisz siebie w jednym zdaniu.
13-latka z energią i czasem głupimi pomysłami, która stara się łapać życie, ale jej się to nie udaje. :)

Teraz najgorszy moment.. Nominacja :o Postaram się.
A więc, nominuję...
klik! kilik! klik! 
klik! klik!klik!
klik!klik!klik!
klik!klik!

Moje pytania do Was:
  1. "Istnieć nie znaczy żyć" - jak to rozumiesz ? 
  2. Z czego nie zrezygnowałabyś nigdy?
  3. Do jakiego zwierzęcia byś się porównała?
  4. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
  5. Wstaw swoje zdjęcie ;> 
  6. Co zainspirowało Cię do założenia bloga? 
  7. Jaki sens ma życie? 
  8. Jesteś optymistą, pesymistą czy realistą?
  9. Jaki dzień wspominasz najlepiej? :)
  10. Za kim/czym tęsknisz?
  11. Masz swojego idola? Kim on jest?
Jeszcze raz, dziękuję za nominację :)))

3 komentarze:

  1. Czytając Twoje odpowiedzi mogę stwierdzić, że jesteśmy do siebie podobne ♥
    Mieszkam na Kujawach :)
    http://alexeiworldx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje za nominacje :)
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nawet ten najkrótszy. ♥ Każda opinia - dobra, czy zła - jest motywacją do dalszego pisania, jak i poprawy na lepsze, mam nadzieję :)

Z góry dziękuję :*