czwartek, 17 lipca 2014

Spóźnione: O wakacjach :)


Cześć Misie! ♥
Wiem, że się spóźniłam o prawie 3 tygodnie, ale no jakoś tak wyszło, przepraszam ;c :)
Tak więc trzy tygodnie temu powitaliśmy wakacje! :) 

W zasadzie ta notka będzie poświęcona moim planom wakacyjnym :)
3... 
2...
1...
Start! :) 

Przede wszystkim będę jeździła nad morze :) To tylko 15 minut ode mnie, więc nie wiem jak mogłabym obejść się bez tego ;3


Wypady do kina - w zasadzie zaliczyłam już dwa :3 Ale o tym w następnej notce ;)
*warto obejrzeć*


Spotkania ze znajomymi, nocowania, wspólne wypady, nocne oglądanie filmów ♥


Trochę aktywności! Postanowiłam sobie trochę schudnąć w te wakacje :) Także: rower, rolki, brzuszki, skakanka, spacery, siatkówka! ;) Na sportowo. :>


Będę się dalej uczyła gry na gitarze ;)


Telewizja, laptop, telefon i muzyka... o tym chyba nie muszę wspominać? :)


A tak poza tym to na spontana wszystko :)


Dziękuję wszystkim, którzy komentują. Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy :)

A Wy jakie macie plany na trwające wakacje? :)
Co sądzicie, żebym dodała na bloga GG, żeby był ze mną jakiś kontakt? :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, nawet ten najkrótszy. ♥ Każda opinia - dobra, czy zła - jest motywacją do dalszego pisania, jak i poprawy na lepsze, mam nadzieję :)

Z góry dziękuję :*