czwartek, 31 lipca 2014

15 Day Blog Challenge - 6 i 7 dzień. - Co sprawia, że jestem wesoła, a co, że smutna?

Cześć!
Tak bardzo zaniedbałam tutaj :( Przepraszam :> Dzisiaj to będzie ostatni post z 15DBC. Nie mam jakoś ochoty brać w tym udziału ;/ A na pytania odpowiem kiedyś, przy okazji :)


Co sprawia, że jestem wesoła?
✿uśmiech innych ✿małe dzieci, gdy je widzę od razu jestem uśmiechnięta :))) no chyba, że to mój brat hahhaha :D ✿znajomi, najlepsi! ♥ ✿czekolada, jestem czekoladomaniaczką :3 ✿moja rodzina, czasami :))) ✿Hejter, kocham Jego aska :3 ✿muzyka i wszystko z nią związane ♥♥ ✿Moi idole, a jak :3 ✿słodycze! ✿filmy ✿Jennifer Lawrence, daje mi siłę, ale nie jestem jej wielką fanką, prawie nic o niej nie wiem. Ale o tym kiedy indziej :)) ✿wieczory na balkonie 

Co sprawia, że jestem smutna?
☯płacz innych ☯problemy innych ☯moje problemy też ☯gdy moim idolom lub komuś bliskiemu dzieje się coś złego ☯samotny dzień ☯śmierć ☯zdrada ☯kłamstwo ☯jak ktoś jest zły z mojego powodu ☯krzywda innych ☯mój pamiętnik ☯kiedy ktoś obraża coś na co mi zależy ☯ludzie ☯niektóre piosenki



"Jeśli chcesz odejść to możesz.. ale ja i tak Cię nie zapomnę. Pamiętam wszystkich, którzy odeszli"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, nawet ten najkrótszy. ♥ Każda opinia - dobra, czy zła - jest motywacją do dalszego pisania, jak i poprawy na lepsze, mam nadzieję :)

Z góry dziękuję :*