wtorek, 22 lipca 2014

15 Day Blog Challenge - Dzień 5. - List.

Dobry.. wieczór?
Już nie wiem co to za pora dnia, (a może nocy?..) :) Gdy tak jasno za oknem, to można się pogubić, he =>
Dzisiaj jeden z trudniejszych tematów. Mam do napisania list. Odkąd nie chodzę do szkoły, ciężko u mnie z gramatyką i ortografią, na szczęście są jeszcze te czerwone podkreślenia, które mnie sprawdzają :D No to list ten będzie do... sami sprawdźcie! :)


Drogi Kamilu!
Na początku chciałabym Cię najserdeczniej pozdrowić. Pewnie masz miliony takowych listów od swoich Fanek, ten nie będzie się zapewne różnił od pozostałych, aczkolwiek będzie mi bardzo miło, jeżeli chociaż go przeczytasz ☺
Jestem Twoją fanką od ponad trzech lat, codziennie sprawdzam czy nie napisałeś czegoś nowego na Facebook'u lub Twitterze. Szukam Twoich (a raczej Waszych) koncertów w mojej okolicy.
Już kiedyś się spotkaliśmy, pamiętam ten moment, gdy w Sopocie, jako jedna z pierwszych zobaczyłam Ciebie, a właściwie Twoje dready. Próbowałeś chyba niezauważalnie przemknąć do pokoju 'za kulisami', ale osoby stojące przy barierkach Ci to uniemożliwiły :) Później wskoczyłeś wraz z Bandem na scenę z piosenką "Think About Tomorrow". Dobra, przyznaję się, popłynęło kilka łez, bo właśnie spełniałeś moje marzenie... Wszystko było świetne. Najlepsza była akcja z wodą. Po niby skończonym koncercie wszedłeś na scenę i powiedziałeś, że przyszedłeś tylko po wodę, ale jeszcze zagrałeś parę piosenek. Po tym wszystkim czekałam przy barierkach na autografy. Wręcz błagałam ochroniarza, żeby mnie wpuścił, ale był nieugięty. W takim razie musiałam umilać sobie czas prowadząc z Nim rozmowę :) Był całkiem miły, tylko te głupie zasady, które nie pozwalały Mu wpuścić mnie do Ciebie. Trudno. Wreszcie wyszedłeś z Panią Anetą (miło by było, gdybyś ją pozdrowił => ) jako pierwsza dostałam autograf na płycie "Jestem..", potem machając kartką przypadkowo o Ciebie zahaczyłam haha :) Muszę przyznać, że masz świetne perfumy :D Wspomnienia, nie do zapomnienia! :) Za to Ci dziękuję :*
Dzięki Twoim słowom, piosenkom, koncertom, wywiadom i wielu innym dałam radę! :) Przetrwałam i cieszę się życiem. Dziękuję, nawet nie wiesz jak bardzo dziękuję :) Moim marzeniem jest porozmawiać z Tobą. Ale nie tak na koncercie w pośpiechu. Po prostu, tak swobodnie. Bez spin, bez niczego. Gdziekolwiek, kiedykolwiek. Po prostu marzę o tym. Jak sam mówiłeś "Marzenia się nie spełniają. Marzenia się spełnia" wierzę w to, że je spełnię. Dziękuję, że jesteś ♥
SweetShine~

Chciałabym mieć odwagę i możliwość napisania tego na prawdę :c :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, nawet ten najkrótszy. ♥ Każda opinia - dobra, czy zła - jest motywacją do dalszego pisania, jak i poprawy na lepsze, mam nadzieję :)

Z góry dziękuję :*